Ukratko

Pozdrav chateri, fanovi i ne-fanovi…

Kratko ću…

Možda ste primetili da me nema. E pa imam za sve nas radosnu vest – Nema me i neće me biti.

Kad sam restartovao blog bio sam u svojevrsnom „povređenom“ stanju; vremenom je to sve splasnulo, tako da trenutno, a nadam se i u budućnosti, se ovim neću baviti.

IRC iskreno nije što je bio pre par godina, a narednih 9-10 meseci da posvetim praćenju operatera i administratora ili otkrivanju dosadašnjih dogodovština (što jesam dok sam držao blog pre par godina), iskreno nemam vremena/želje/mogućnosti, tako da ćemo stopirati sve ovo.

Nemam takođe ni tendencije (kao ni 2013.) da se vraćam na poziciju operatera; svrha postojanja ovog kao i prošlog bloga je obaveštavanje ostalih šta se radi iza zatvorenih vrata, bez određivanja pozitivaca ili negativaca.

Isto tako, Mrmot se potrudio da me na Krstarici iskoreni, a od svih borbi što protiv damira, urosa i pređašnjih damira i uroša, boriti se za brod koji tone je neprofitabilno gubljenje vremena.

[01:30:46] Closing Link: Gost_5470 (User has been banned from PIK (Zabranjen pristup :* (ID: BTWSB72JBP)))

Star sam ja za jurenje sa VPN-ovima, a i pri tom, nisam ja lovina nego lovac, tako da prepoznajem kada nisam poželjan. Mrmot = Winner, čestitam.

Blog će postojati u stanju u kakvom je sad ali ga neću ažurirati, tako da novih stvari neće biti.

Ostajte zdravo (pojedini bolesno) kao i do sad…

I’m done.

XOXO

Ted

